Saturday, September 3, 2016

Just wondered . . . and two Freebies

Hello there sweet followers and blog readers :-)
Just wondered if it's too early for christmas stuff in my blog . .
What do you think?
In "blog land" many of us paper crafters starts quite early
with our christmas cards.
I would very much love to hear what you want to see
in my blog - when I'm posting from time to time :)
Do you want christmas stuff this early,
or something quite different? 
Just let me know :-)

Today I'm starting with 2 Freebies for you!
I think these will look lovely in christmas and winter projects.



Due to my disease Scleroderma/Systemisk sklerose,
I have had very much pain in my hands and fingers
the last months, and haven't been able to craft at all.
Now I'm planning to start posting again,
as the disease is less painful.
So . . what would you like to see . .
You are very welcome with your suggestions! :-)
Thank you for stopping by today.
Have a lovely weekend! :)
~Inger~
THANK YOU FOR YOUR KIND WORDS :)

18 comments:

Samra Leshinski said...

Dear Inger, I am so sorry to hear that you are having health issues. :(
If you are able to craft, I would love to see some Christmas cards or any occasion Shabby Chic cards.
Thank you for the wonderful freebies! They are so very heartwarming!
Hugs
Samra
Paper Talk with Samra

Patty O'Malley said...

I'm so sorry you haven't been well but do hope you will be better with each passing day. I am always ready for Christmas/winter projects. I especially love cards and tags. Thank you so much for the adorable images.

Chrissy said...

Thank you so much for these adorable little girls...never too early for Christmas in my book..I hope you feel much better soon..take care..

Luv CHRISSYxx

Kirsten F. Eriksen said...

Jeg er rigtig ked af, at du har haft så svær en periode og alligevel tænker du på, hvad VI kunne tænke os. Utroligt at du kan. Jeg er altid tidligt i gang med julerier, så for mig, vil det da være super fint med ideer til jul. Ideer til værtindegaver vil være fantastisk. Rigtig god weekend.

Dorthe said...

Uanset hvad du lægger op på din blog er jeg sikker på det vil være helt fantastisk.
Jeg elsker dine kreationer!
Tusind Tak for de 2 freebies.
Hvor er det trist for dig med dine smerter - Jeg håber du må finde en løsning der kan lindre.
Rigtig god bedring.
Knus Dorthe

Ellen said...

Lovely...thanks for sharing Inger!
Sorry for the pain you have, hope you feel better soon!
Everything from you is beautiful...love your style.
X Ellen

Kort og Søm said...

Det er aldri for tidlig med jul :)
og dine julekort er alltid vakre, så jeg vil gjerne se dine fine julekort utover høsten.
Klem, og god bedring til deg.

Marjanne said...

Oh I am sorry to read about your health problems, I hope you feel better ! Thank you for the freebees, they are lovely! It is nice to start all the christmas stuf!

-Aneta- said...

These are lovely Inger :) I'm so sory to hear that you do not feel well but I'm sooo happy to know that you feel better now! Thank you for the freebies xoxo

pinky said...

I'm glad to hear you are coping a bit better now Inger and the pain has lessened. Thanks so much for the beautiful freebies!! I would love to see some Christmas inspiration from you, from cards to boxes or gift ideas :)

Thea said...

Sorry to read about your health, hopely soon it will be a little better. When it's cold and rainy i have pain in my handmuscles (sorry about my english) the most in my thumb's (women, age hi hi!) and then keep away from cleaning and crafting. Christmas cards are always nice to see, but you must do what you like.

Have a nice day!
Hugs Thea

Jytte said...

Kære Inger..

Uanset, hvad du viser, ved jeg - at jeg vil elske dine projekter.
Juleting ville glæde mig, men det vil alt andet fra din hånd også. Jeg er stadig kæmpe fan af dine smukke kreationer og papirer.

1000 tak for de smukke billeder. Dem vil jeg skynde mig at gemme.

Klem Jytte <3

Dorthe said...

Hej Inger, så trist du har været extra syg, i lang tid. Jeg håber det snart går dig meget bedre.
De smukke jule motiver er gemt, -mange tak- og jeg ser gerne mere jul på din yndige blog. Hilsen Dorthe

blooming home and garden said...

Hei Inger, julekortene er nydelige, elsker de gamle motivene. Håper du er bedre og kan holde på med det du liker!
Sender deg en klem og gode tanker.
Klem, Ida

Wendy L said...

Not too early for Christmas stuff, I have been posting on my blog for a while now.

Sorry about your illness and it is a pain when it stops you crafting. xxxxx

Sivic said...

Takk for de flotte bildene, nå har jeg lagret dem på pc'en til senere bruk, de var kjempefine!
Så leit at du også har fått sklerodermi,det er ikke den kjekkeste sykdommen å ha, jeg har den også. Men vi må gjøre det beste utav det og kose oss på "de beste" dagene.
Klem

tanja said...

Hi Inger it painful I have lupus to it more in my wrist left hand and shoulder and hip.I make vintage cards and inkt cards and do lampwork for two years no.
It helps me to do craft. I enjoy your work.

Nana and Papa said...

I hope your health issues continue to improve. A crafter needs her hands for sure. I would love to see some boxes done by you. Thank you so much for your free gifts. Be well.
Barb