Wednesday, March 11, 2015

New Papercrafting Papers in stock!

Hello and happy wednesday :-)
I'm happy to tell you that my new printable papers now are in stock.
These papers are designed for 
and can only be bought there.
Now available for instant download after purchasing.
Both collections contains 15 A4 (8,3 x 11,7 inches) sheets of patterned paper
and 2 A4 (8,3 x 11,7 inches) sheets of journaling cards.

OBS! picture heavy blog post . . ;)

~Sweet Friend~




















~Sweet Memories~



















Thanks for stopping by today!
I'll be back very soon,
sharing some crafting projects using my new papers :-)
See you!
~Inger~
THANK YOU FOR YOUR KIND COMMENTS :)

11 comments:

Meretekj said...

Utrolig vakre papirer du har designet.
Helt min stil!
Klem, Merete

Kari said...

Så utrolig vakre ark du har laget!!Nydelig!
Ønsker deg en flott uke!
KLem,Kari :)

Patty O'Malley said...

Beautiful!

Maryann Laursen said...

WAUW hvor er de bare smukke Inger, og jeg kan sagtens se en masse smukke projekter lavet med de utrolig lækre papirer her, det er helt sikkert.
Lækre duchede farver, som jeg bare elsker, så de er helt perfekte her i min verden. Kan slet ikke vente til vi kommer hjem fra USA igen, så jeg kan få tid til at lege lidt igen, så skal de helt sikekrt afprøves til nogle af mine ideer, kan jeg godt love. Utrolig smukke alle sammen.

Synnøve said...

Er det mulig?? Såååå nyyyyydelige papirer du har laget, Inger :) Utrolig vakre!!
klem fra Synnøve

Ageeth Holster said...

I like the. All very much inger! Hope you are ok.
Have a nice day, Ageeth

daisydilly (vicki) said...

Very pretty. Too bad the site ( you sell from) is not in English. Love your work

KFE Design said...

Jeg havde glædet mig rigtig meget til at se dine nye papirer og jeg blev absolut ikke skuffet - de er bare fantastiske. Jeg glæder mig til at bestille dem.

Jytte said...

Oooiii .... hvor er de smukke!!

Jeg må da vist købe nogle ark!

Knus Jytte :)

Ghea said...

A really gorgeous tag, and what a beautiful papers I see here Inger I love it.
Hugs Ghea

Padoriaa said...

Stunning projects! Love it <3