Sunday, December 14, 2014

Merry Christmas

Hello and happy sunday dear blog readers :)
Just popping in to look back on this year and to wish you all
a very Merry Christmas!

Can't believe it's soon christmas :)
Looking back on 2014 this year has been quite a steep year for me,
due to my Scleroderma/Sklerodermi disease.
Fortunately I'm lucky to just have the limited type so far,
but it's very much pain though.
 
This year I haven't been able to do so much crafting,
nor any product designs.
During the fall the disease has become less painful,
and I'm so glad "I'm back on track" with some new product designs :-)
Hopefully these will be released in january 2015,
designed exclusively for a norwegian store.
It's all very exciting!
 
It's not only illness in my life though. :)
I'm so grateful and glad to have such a kind and lovely family
that means everything to me.
I'm proud to have a lovely grown daughter and son who have
their own families now,
and I'm blessed with 4 beautiful and clever grandsons aged 1 to 9 years.
They all give me so much joy - love you guys! :-)
 
I'm really grateful for all the good things in life.
For having the opportunity to be creative and also have this as my
part-time job.
I'm grateful for having people who cares about me.
 
I'm grateful for having my blog and for you dear blog readers
who are taking the time to visit my blog and leave me such
kind comments. You are much appreciated.
THANK YOU!
WISHING YOU ALL A VERY
MERRY CHRISTMAS!
See you :) 
♥ Hugs, Inger
THANK YOU FOR YOUR KIND COMMENTS :)


20 comments:

CRAZYCRAFTSHED said...

Merry Christmas Inger to you and your family
Hugs Dianne xx :)

Patty O'Malley said...

I am glad you are feeling better, Inger. I wish you and your family a Merry Christmas and good health in the New Year.

-Aneta- said...

Merry Christmas and a Happy New Year Inger :) Can't wait to see your new release and I'm so glad to hear you feel better! xoxo Aneta

Dorthe said...

Kære Inger.
Jeg er ked af at du har haft det så dårligt gennem året -dejligt at høre det går lidt bedre og jeg håber det bliver meget bedre i 2015.
Din blog er en af mine absolutte favoritter - du laver altid de smukkeste ting - og man bliver så inspireret her.
Jeg glæder mig til at se din nye kollektion - også selvom den kun fås i Norge ;).
Du og din familie ønskes en Rigtig Glædelig Jul.
Vi "ses" i blogland i 2015.
Knus Dorthe

Arja L said...

Merry Christmas to you and your family.

Maryann Laursen said...

Hej søde Inger,
Hvor er jeg ked af at høre, at du har haft det så skidt i år, men dejligt at høre, at det er blevet bedre, og jeg håber virkelig for dig, at det nye år vil byde på meget bedre dage og masser af sjov og kreativ hygge. Kender desværre kun alt for godt de ting du beskriver, og ville ønske, der var noget, man kunne gøre.
Jeg glæder mig til at se din nye kollektion også, og håber den bli´r tilgængelig hernede også på et tidspunkt, da jeg er helt vild med dine design og har alle tidligere også.
Jeg vil ønske dig og din skønne familie en rigtig glædelig jul og et forhåbentligt meget bedre 2015.
Kæmpe knuzer herfra.

Ingeborg said...

Dear Inger,
I found you on Pinterest and went to your blog. I love your snow header! It feels so cozy in here :) I am very sorry you are having to go through the litterally hard times of life. I hope the new year will bring you relief and hopefully the terrible disease will 'behave'. It is good that you still count your blessings and that you find good support in your beloved family. I wish you a very merry Christmas and blessings and all good things one can wish for in the new year. Happy creating and enjoy the NOW. That's the most important! Greetings from the Netherlands,
Ingeborg

Gitte said...

Glædelig Jul og Godt Nytår til dig og dine.

Marlies said...

A merry Christmas to you and your family Inger. I hope 2015 will be a good year for you and that you will not have much trouble with your illness. hugs, Marlies

Elizabeth said...

Gorgeous creation with your wishes!! For youand your family also a Merry Christmas.

morkaren said...

Kære Inger, det er så trist når sygdom begrænser en i de kreative udfoldelser, jeg håber du meget snart vil føle dig rask og glad, må du og din familie få en rigtig dejlig jul og et godt nytår, kærlig knus morkaren.

KFE Design said...

Når man er så kreativ som du er, må det være ekstra svært ikke at kunne lave/producere de ting, som man gerne vil. Jeg føler mig privilegeret af at kende din blog og al den inspiration den giver mig. Jeg vil ønske dig alt godt i det nye år og vil glæde mig til at se, hvad der kommer af nyheder fra dig. Godt at man har familie i Norge, der evt. kunne hjælpe med at sende dine ting.

Gina Bloyaert said...

Hey Inger
I wich you and your family à merry Christmas.
I hope That 2015 Will be à good jear for you and your family.
Hugs gina

Jackie said...

Thank you for such a wonderful greeting Inger. Wishing you a wonderful Christmas and New year with you family and I hope that 2015 is much kinder to you :o)
Jackie xx

Begoa Martinez said...

I am very happy to know you are better this fall..
And enjoying with your nice family.
God bless you muy friend.
Hugs from Spain
Bego

Marjanne said...

I am so sorry to read you have this disease, but happy to hear you feel better and you can enjoy the nice things in life. I wish you and your family a merry Christmas and lots of luck, love and strenght in 2015

Nágela said...

Thank you for sharing your talent and creativity with art so beautiful. A 2015 health, happiness and many arts!
Hugs from Brazil!

Linda said...

Beautiful. Merry Christmas. :)

Meretekj said...

Jeg håper at du har hatt ei fin julefeiring, og så ønsker jeg deg et godt og fredfullt nytt år.
Klem fra Merete

Anne said...

Hi Inger, and Happy New Year to you and your family. I had no idea what your condition was till I googled it, and I am really shocked, it sounds terrible, and I wish you didn't have to endure such a painful illness. I hope you're better health is continuing though, and I wish you nothing but peace, love and happy times for 2015 xx