Friday, August 8, 2014

New Freebie - Printable Gift Bag and Tag Cards

Happy friday everyone :-)
Today I have a new Freebie for you
to use in your crafting projects!
I love making gift sets, so I have designed
a printable Gift Bag, Tag Card and Tag.
Hope you like it :)
♥༺✿༻♥
♥༺✿༻♥
You can download these printables in full size 
HERE 
or click on the images to download.
♥༺✿༻♥
GIFT BAG
Size:
h 19cm
  w 11 cm
http://www.4shared.com/dir/7Ur2TfrB/sharing.html#dir=7Ur2TfrB
♥༺✿༻♥

http://www.4shared.com/dir/7Ur2TfrB/sharing.html#dir=7Ur2TfrB
♥༺✿༻♥
TAG CARD
Size:
h 19 cm
w 11 cm
 
TAG
Size:
h 13 cm
w 7,5 cm
 
All images are for personal use only.
If you use these images in your blog - a link to my site
is much appreciated. Thanks!
♥༺✿༻♥
Happy Crafting!
Have a lovely weekend :)
♥ Hugs, Inger
THANK YOU FOR YOUR KIND COMMENTS :)


10 comments:

Marjanne said...

Oh Inger, this is just so beautiful, thank you so much for your gift!!

Patty O'Malley said...

Thank you, Inger!

Jackie said...

What a beautiful design, very kind of you to share them :o)
Jackie xx

Dorthe said...

Tusind tak for de fantastisk smukke printables. Dem vil jeg glæde mig til at lege med en dag.
Du er så utroligt dygtig!

God weekend til dig.

Knus Dorthe

Maryann Laursen said...

WOW hvor er de bare flotte Inger. Tusind tak, dem vil jeg helt bestemt også glæde mig vildt til at prøve, så snart jeg får lidt mere tid i overskud her. Du er bare fantastisk til at lave de flotteste ting her.
Há en pragtfuld week-end nu.

KFE Design said...

Hvor er de bare flotte og tusind tak for at vi får mulighed for at prøve dem. Det vil jeg glæde mig til at gøre meget hurtigt. Rigtig god weekend.

Виктория Viktoriya said...

Thank you for beautiful images!It's magic!

scrappingtwins said...

Everything is so beautifull, thx for the gift

hugs the twins

Deborah Artliff said...

Oh Inger these are beautiful and thank you for the download cx

Debs xx

-Aneta- said...

This is so beautiful Inger ! I love your style! Thank you :)