Sunday, August 9, 2009

Winner of my Blog Candy!!

Hello, and thank you for joining my blog candy!
*.......................................*
The winner is
*........................................*
*.......................................*
*.......................................*
*.......................................*
*.......................................*
*
*
*************************************
Rosa at kreattiva.blogspot.com !!!
Would you please email me at inger.harding.design@gmail.com
with your shipping adress,
and I will ship the candy as soon as possible :-)
Greetings Inger :)

7 comments:

bumblebee creations said...

Congrats Rosa!!!

Annette said...

gefeliciteerd Rosa!!!!!!!

XXX Annette

lk46 said...

Grattis Rosa! Vilken tur du har haft!
kram lene

annkan said...

Congrats to lucky Rosa!!

alina said...

Congratulations, Rosa, enjoy your beautiful Candy!
Inger, thank you again for the chance to win!
Hugs, Alina

Lena B E said...

Congratulations, Rosa!
Inger, tack för att jag fick vara med i din blogcandy!
Hoppas allt är bra med dig?!
Många kramar från din vän Lena

Lena B E said...

Hej vännen! :)
Tittar in för att kanske låna en av dina giveaways, ska titta om jag hittar någon passande.
Annars ska jag använda en av dina stämplar till kortet jag ska göra.
Hoppas du får en fin helg min vän!
Kramar från Lena